Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Friday, May 06, 2011

linangan air mata

mood yang sangat membara
minumnye power root
dengarnye lagu aisheteru dari blog member (lagu jiwang2)


malam tu lepak dengan kawan kawan, sambil bercinta gune fb... tengah sedap chatting... tup... skandal lama msg  (boleh ke tulis skandal lama kat sini??) aku tak de la layan mane... menaip pun tak tgk keyboard... sambil taip sambil sembang dengan kawan2... pandang2 skreen... alamak... salah antar ke chenta...

perubahan emosi mula dirasai... lantas terus ku di ceramahinye selama 4 keping dvd.... tapi aku tetap cool sebab aku taw aku takbuat salah. (err salah ke tak ye)

esok pagi2 lihat di wall gadisku...sudah ada kata kata nasihat daripada rakan2nya supaya bersabar. aku agak cuak kerana, begitu mendalam ke kesalahan aku padanye.... jem jap kepala otak. sape tak sayang chenta...

petang tu chenta call, bercerita... rupenye ada masalah lain yang menyebabkan beliau berlinangan air mata di tempat kerja. hanya aku sahaja yang taw cerita ini. lantas aku pun rasa nak nangis gak.... sedih ooo.....

sensitif rupenye diri aku neh.... sedih sedih sedih (tapi kejap je....kepala gile)





p/s : menghukum diri sendiri dengan tidak tidor, berjaga sehingga  subuh untuk kejutkan chenta bangun untuk bekerja.

berjaga sambil di temani movie :D

3 comments:

  1. jiwang gilerrrr...hahaha..don't touching² bro..cinta itu memang indahhh...kentut pun wangi..

    ReplyDelete
  2. amboi..sudah pandai jiwang2 nampak....virus cinta di kalangan budak2 kelana B nieh...bahaya......

    ayie? pian? ornick & ayap? sekarang ko pulak ikut jejak langkah mereka.lepas ni giliran sape ye? =p ehe....

    ReplyDelete
  3. bukan senang nak buat pendedahan umum neh.

    ReplyDelete

hipotesis