Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Tuesday, August 24, 2010

Aktiviti Berpersatuan di Bulan Ramadhan,

tuan asc kelana menyambut kehadiran kami
uheyyy... Assalamualaikum.
sememangnye bulan puasa ni mengajar kita erti kesabaran dan pengorbanan yang tinggi. kat sini aku nak fokus kan dari segi berpersatuan. Aku mengalami satu hari yang memeritkan kerana terpaksa pergi mesyuarat di ipoh pada satu hari yang terik di bulan puasa. Mesyuarat ini membincangkan hala tuju pengakap kelana di negeri perak. Dalam masa yang sama aku juga di jemput untuk majlis berbuka puasa di politeknik sultan azlan shah. jadi terpaksa pandai pandai la membahagi masa. hehee.

Saturday, August 21, 2010

Saya Budak Baru belajar, BUah cempedak di luar pagar

kareoke semasa program bersama warga emas


Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalau salah, tolong tunjukkan.

Tuesday, August 17, 2010

berpersatuan

gambar exco dan jemputan yang datang meeting

tempoh hari, aku di jemput untuk ke mesyuarat exco majlis belia negeri perak (MBN). style meeting mbn kali ini dorang akan turun ke dearah2 dalam negeri untuk meeting, dah tak buat dah kat ipoh. biar adil, biar sume orang merasa perjalanan yang jauh. elok gak tu,

Monday, August 16, 2010

kem sinar dawi 2007

video
masa aku duk godek godek arkib negara aku, aku terjumpa la satu video ni, video kem tahunan Kelana B Batang Padang.

Sunday, August 15, 2010

kehidupan aku dan Pengakap feat kesalahan ejaan dan tatabahasa yang sangat teruk



  Berpaut kepada cogan kata pengakap muda, buat sehabis baik (masa zaman sekolah dulu) aku akan memastikan setiap perkara yang aku buat adalah yang terbaik dan yang termampu bagi diri aku sendiri, kerana, apa apa yang kita buat di atas muka bumi ini bukan atas dasar boleh atau tidak, tetapi atas dasar nak atau taknak. kalau nak jadi. Maka aku mula menyelami dunia keremajaan aku sehabis dalam. Aku akan mencuba setiap perkara yang baru dan di fikirkan menarik bagi aku. ini adalah karangan aku yang pertama semenjak aku habes STPM dulu....