Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Tuesday, August 17, 2010

berpersatuan

gambar exco dan jemputan yang datang meeting

tempoh hari, aku di jemput untuk ke mesyuarat exco majlis belia negeri perak (MBN). style meeting mbn kali ini dorang akan turun ke dearah2 dalam negeri untuk meeting, dah tak buat dah kat ipoh. biar adil, biar sume orang merasa perjalanan yang jauh. elok gak tu,



ceritanye mcm ni, lepas meeting tu, kami rancanang nak buat la friendly futsal, dgn exco, aku dah ready dah nak main nie,,, memang bajet boleh menang sangat, tapi apekan daya, makan tengah hari die, lauk pauk nye, perghhhh kalah hotel beb, apa lagi makan macam syaitan laaa hahahahahaa die punye kenyang tuu sampai ke petang.
asal event je jadi ajk Slide, kameraman, audio men
petang tu futsal pun setat la.... aku ni main goal keeper je hahaha, ada gak la kadang2 naik main kat tengah,
tak boleh nak main... hahaha sendawa kelaur bau kari jeee
hahaha mcm nak pengsan aku kat dalam padang. hahaha.
kongsi gambar awek cun yang berjaya di snap

apa yang aku nak cerita kat sini, bukan lah pasal kari dan futsal sebenarnya, tetapi pasal persatuan. persatuan sepert Majlis Belia yang tak henti henti mencari penyelesaian kepada masalah sosial remaja. Ada saja aktiviti yang dorang rancang, jadi kepada korang di luar sana, kalau boring tu, ada banyak program sebenarnya yang Belia/rakan muda dan ngo buat.
Apa yang korang perlu buat ialah datang kepada mereka. kunjungilah ke pejabat2 belia berdekatan dengan anda untuk daftar ke program2 mereka. aku percaya tak boring. dan boleh mengisi masa lapang. dan boleh berjalan. kan, bila lagi nak jenjalan dengan kawan2 secara percuma???
friendly dgn exco MBN






No comments:

Post a Comment

hipotesis