Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Monday, August 16, 2010

kem sinar dawi 2007

masa aku duk godek godek arkib negara aku, aku terjumpa la satu video ni, video kem tahunan Kelana B Batang Padang.



 sengih aku tgk vid ni. masa tahun tahun ni la Krew B ni meletup, tiap tiap minggu ada program, ada saja jemputan kesana kesini, dari peringkat krew, kumpulan, dearah, negeri sampai le ke kebangsaan dan antarabangsa.. semua program ada hantar wakil... sekarang ni, semua sibuk nak kerja, yang tinggal pun pelapis pelapis baru, banyak nak kena training. walaupun ini hanyalah NGO, tapi kalau kita buat betul betul dalam apa jua perkara, hasil dia tu amatlah memuaskan hati semua orang yg puas.

masa kat kem ni, unggun api tu aku yang buat, bukan aku soran yg buat, kira aku incharge la, dua beg plastik besar getah tayar aku guna... malam tu hujan.

ini lah kem site yang paling sejuk di dunia aku rasa, tengah hari air sungai mcm dalam peti aiss
kat kem ni kami buat jambatan merentasi sungai

kem ni memang sejuk la, pasal location die kurang berapa KM lagi nak sampai ke puncak bukit freaser.

pacat kat kem ni semua bersaiz gergasi... hati hati. hahahaha, pengalaman tidur di kem ni, tidur ramai ramai dan rapat2. ada yang tidur betul betul kat sebelah unggun api.

kenangan ni memang aku tak leh nak lupekan la... tapi dah terlupa dah pun
hahaha bila tgk balik vid nie, satu satu ingatan muncul dalam kepala otak

hahahaha



No comments:

Post a Comment

hipotesis