Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Tuesday, February 08, 2011

lens 55-200, kanak2 istimewa

hi... aku sebenarnya terlalu sedih untuk cerita pasal benda neh...., beringatlah sebelum kena, benda benda mcm neh bukan senang nak dapat.

speechless aku....


lens ini mungkin kelihatan normal seperti kanak-kanak yang lain. tetapi setelah di perhatikan betul betul, ada perkara yang kurang menyenangkan ........

cube perhatikan mounting.....

yea.... ada nampak

inilah dia, 55-200 ini memang berbeza dari kanak-kanak yang lain.

bateri grip juga mengalami simptom yang sama... pecah di tempat kekunci....

 P/S : nasib baik adik beradik sendiri yg buat.. kalau orang lain...... memang putus tangan die aku kerjakan.
hilang kejap minat untuk berfotografi......



7 comments:

  1. bersabar sahabat...

    dia suh tuka dah tuh..

    upgrade nikon D700.

    ReplyDelete
  2. minta minta la dapat ganti rugi D700 :D

    ReplyDelete
  3. kat mana aaa ada buat tukar mounting-mounting murah murah neh?

    ReplyDelete
  4. ko nanges mcm org hilang ank..hahaha

    ReplyDelete
  5. siapa yg tak nanngis kalau kena mcm nehhh

    ReplyDelete
  6. aku rasa budak budak ni buat kamera aku jadi tukul la

    ReplyDelete

hipotesis