Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Tuesday, February 08, 2011

Rosak....

jika korang perasan.... post post aku kebelakangan neh, gambar takde yg di edit pun kan.... bukan sebab malas... (malas tu ada la sket) tapi sebab, laptop aku hard disknye sudah rosak... sudah ada bad cluster.....
bukan rosak terus, boleh je on, tapi kalau, bukak lightroom, photoshop... die akan hang, dan blue screen.
tak payah bukak menatang tu, kadang kadang kalau on9, bukak tab banyak2 pun leh jadi gak.... lepas tu lcd aku neh.. kalau tekan kuat sket.... skreen akan jadi gelap., aku rasa backlight/inverter die ada problem neh.. malas betul la aku nak membukaknye.....


2 comments:

  1. ko tak bagi kasih sayang kot.tu pasallah die rosak.merajuk mungkin?

    ReplyDelete
  2. terlebih bagi kasih sayang dah neh

    ReplyDelete

hipotesis