Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Thursday, February 24, 2011

Ketenangan hutan di kala Malam.

hi, cerita ni aku post sejurus selepas kejadian.

12.30 mlm, terima sms dari sang ikan, die nak lepak tempat yang tenang, aku tanya nak lepak mane, die cakap rawang, aku berseloroh, kite panjat bukit komwenwell la mcm tu, tanpa di duga mamat ni setuju... ndekkk, gile ke dari tanjung malim ke rawang, tengah2 malam mcm neh,,,

lantas aku mencadangkan lepak di teratak river view kat area tg malim gak, nama cam best kanm tapi tempat ni kat dalam hutan, die setuju, dalam kul satu ikan sampai, lalu kite orang pun gerak la gi kat teratak river view, atas sket dari situ sebenarnye....

so berdua la aku dgn ikan lepak kat sini, tepi sungai, memang nyaman...... sejuk... heheh mcm kat england.
aku bawak mess tin, ikan bawak megi dan kopi radix.... masalahnye... bahan bakar tak ada, dah le mcm baru lepas hujan...

hehe, tapi dengan ilmu kepengakapan kami... sekejap je api nyale (ye ye kejap ye.. bukan terkapai2 cari kayu api dalam gelap tu ke)...

so kami masak ler meggi asam laksa.... dgn tidak bersudu.. bhahahhaa.....

lepas masak,  kami makan dengan menggunakan teknik sedutannn menyerupppp.... bunyi die.. memang Slurrrrrrrrrrrrrrrrrrrppp sssss... bhahaha, teguk plak kopi radix tanpa gule berbau asap, memang nikmat. hahaha

lepas tu, kami melalak lagu-lagu pengakap dalam hutan tu.... memang tenang beb, release tension..... rasa nyaman je kepala otak ni.... kami melepak sampai la dalam kul 4.30 pagi.. hujan turun rintik2... hmm... kemas barang2 calo pergi...

sebelum balik... lepak mamak kejap, minum teh o suam... hehehe lepas mata dah kuyu... mari gerak pulang, aku terus update blog neh.. steady tak?? (jam 6.32 am sekarang neh)

ni ada sket gambar dgn video sebagai bahan bukti, jgn kate aku kelentong korang plak...

kamera henpon jeee

gambar ehsan google map. hehehe

ha video pun ada.. sebarang komen mengenai kesumbangan suara adalah tidak di layan ye :D








P/S : hanya mereka yang mengetahui bau asap dan ketenangan di rimba sahaja yang akan mengerti tindakan kami.

3 comments:

  1. huhuhu macam best tuh....
    masak megi di tengah2 hutan
    sampai pagi
    mengingatkan aku peristiwa KMK 3B...

    ReplyDelete
  2. ehe, tenang kejap kepala otak aku masa ni

    ReplyDelete

hipotesis