Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Monday, February 28, 2011

Nature

hi... entry kali ni aku nak cite pasal gambo... ada ari tu aku gi kem, masa kat kem tu ada sorang member aku ni die bawak 500D, so aku dgn wajah tak malunye rampas itu canon dan stat mengeshoot.. dslr aku, aku bagi sama encik sang IKAN, untuk die main. tak taw ape die buat.. aku tgk balik... gambo gambo die ada cerita dan idea. memang semat. ada bakat terpendam. cume dari segi fokus, framming, benda benda tu leh belajar kemudian. ape yg aku nak bagi taw kat sini, seni tu... aku tak taw ape itu seni cera mendalam dan detail. yang aku rasa dan buat buat tau ialah, bile kite tgk gamba tuu, kite suke kat gamba tu... lain lain hal belakang cerita. comprende???

ini hasil tangan sang ikan gune d3000 dgn kit 18-55, dgn lens kit yg sangat limited ini, hasil die masih lagi wow dan sangat menarik. editing oleh aku. exif letak sekali ni haa...




f/5.6Exp. time 1/160 sec.iso - 1600F/L- 55mm

f/6.3Exp. time 1/160 sec.iso - 1600F/L- 55mm

f/6.3Exp. time 1/160 sec.iso - 1600F/L- 55mm

f/5.6Exp. time 1/125 sec.iso - 1600F/L- 55mm
P/S : sampai dry bateri 500D aku kerja kan. hehehehe

4 comments:

  1. bagus....
    tambah lagi sorang jurufoto kite..

    ReplyDelete
  2. yep, die ada bakat, buleh di bawa ke tengah :D

    ReplyDelete
  3. betoi..aku ingat ko yg shoot rupanye si ikan..nice angle..i like bro

    ReplyDelete
  4. yup, bukan saya, si si ikan yg shoot.. die memang ada mata seni

    ReplyDelete

hipotesis