Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Tuesday, October 04, 2011

Perangai mintak penerajang

agak terkilan aku rasa bile berhadapan dengan manusia yang merasakan dirinya sangat tinggi. 

rasa nak penerajang je... tapi apakan daya, kalau aku penerajang perempuan ni... dah tentu aku pulak kena penerajang dari orang ramai. 



cite die mcm ni... aku kena keroje bukak booth untuk promosi jual tiket event kat sekolah universiti, so kerja aku edar flyers, bagi kat orang ramai lalu lalang... ape susah ke nak ambik flyers yang di beri percuma tanpa perlu membayar caruman mahupun cangkeram.
kes 1. 
akak kami ada buat satu program.. tak sempat nak abis cakap, die leh takpe takpe... terus berlalu pergi. (em, biasa la tu, takot kot) 
kes 2, 
akak, kami ada bu... tak sempat nak abis cakap terus lari.... 
kes 3 
akak kami ada... tak sempat nak abis cakap, die boleh ketawa kuat kuat , pandang geng geng die..sambil cakap ehh dah dapat dahh sambil berlalu pergi... sungguh kurang ajar... aku nak cerita tahap kekurang ajaran die pun aku tak taw mcm mana nak elaborate... kalau aku penerajang la budak2 ni, aku rasa die la orang pertama yang kena tendangan maut yang aku belajar dalam game street fighter dulu.. 


attitude yang sungguh mengecewakan bile melihat sikap mahasiswa yang berwajah ayu tapi berotak lembu. kalau la aku ni gengster, dah lama aku pulas2 kepala budak nehhh 
lembu copy
ini kaw budak U, tapi otak lembu

No comments:

Post a Comment

hipotesis