Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Thursday, September 15, 2011

nak kata demam... tapi...

Malam tu aku lepak menung depan laptop.... menung punye menung punye menung (sebenarnye menunggu), rasa lapar la pulak... rasa nak kuar la kejap, bungkus nasi.... kuar kuar pagar... terserempak dengan si Amard  mana Mad? die baru je lepas jumpe budak2 die kat sebelah dua rumah aku...

Mard, jom gi makan.. lapar laaa aku lapar nasi ayam... malam tu kami pusing cari nasi ayam.. emm kejap... ni entry pasal nasi ayam ke pasal demam neh?... 

Sebenarnye malam tu aku pakai baju nipis... cuaca baru lepas hujan sejuk die fuh... lebih kurang sama mcm cuaca kat england dulu.... masa tu korang tak lahir lagi aku dah ada kat sana...

sekali aku jumpe satu kedai nasi ayam kat taman bahtera... ape la name kedai die aku tak ingat... tapi nasi ayam die memang terbaik wokkkk... sangat sedap.... tak caya tanya amard... sedap gile.. mule mule aku order.. sekali suap aku cakap sedap mad... dua kali suap aku cakap lagi terbaek la mad.. kali ke ``14 aku cakap mcm tu...last last amad order... heheh meamng sedap pun... tak taw la sedap malam tu je ke or memang dorang neh terer dalam menyedap kesedapan nasi ayam dorang...

 abis makan aku dengan amard gi umah Nuar aka NAL... (kenapa nal nanti aku cite).. member aku neh baru kena halau dengan tuan rumah ke rumah tuan rumah yang sama yang satu lagi... arr baru pindah umah.. kesian die umah takde internet... muke monyok macam keledek ubi rindukan tanah...

tapi bile nak masuk entry demam neh... sedang aku duk sembang2 tibe tibe... kepala pening... nafas panas... asyik bersin... rupenye dah demam.... 

sebenarnye aku dah demam sebelum aku kuar makan lagi tu... demam akibat cuaca panas hujan panas hujan yang menyinari ku yang sentiasa di atas motosikal... 

jadi tajuk aku pada kali ini ialah... nak kata demam... tapi nak KERETA sebenarnye hohohohoohoh







No comments:

Post a Comment

hipotesis