Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Sunday, August 07, 2011

KL Photographer

Berikut merupakan Skrip-Skrip menarik dalam cerita KL Gengster Photographer


filem KL gangster

KL Photographer
Scene 1

ajib : Amacam Lens panjang Bro? best??
Malek : Lens Panjang dah Habis Bro...


KL photographer scene 2

Malek: Apa cerite kau biar Body mcm tu?

Jai : Zati leh jaga Body, aku tak de masa

Malek : ei kau ingat aku kat dalam takde dengar cerita pasal kau ke? Ape yg kau buat sampai sibuk sangat tak leh jaga Body? Sibuk sangat nak jadi Model?

Jai: Kalau aku jadi Model, kau ape hal? Kalau aku duk rumah, Body boleh bagi duit ke?

Malek : Memang la Body takde duit, sebab sebab kau dah jual lens tepi jalan sial.



KL Photographer scene 3

Shark : Wah Lens besar sudah keluar, wa ingat lu sudah jual, apa macam taiko, ada baikkah?

Malek : Lu pergi balik la, wa taknak tengok lu punye D3 kat sini

Shark : Lu sapa nak suruh gua blah? Model lu ka? mana wa maw shoot, gua punya suka la, Lu sekarang malek, bawah tapak kaki gua taw, apasal? lu goyang dengan gua?

Fadhil : lek, lek lek lek

Malek : Lu sapa ni gua mau goyang? Lu Belum pakai itu D3, gua dah pergi Shoot la

Shark : lima lens lu guna, lu lagi ranggi aa? Lu taw lu cakap sama sapa? bila bila masa wa boleh edit gambar lu malek.

Malek : Gua mau tengok lu edit gambar gua, apa lagi mau tunggu?

Shark : Satu hari lu mesti kena punya Malek, Lu mesti kena punya la wa datang mau kasi taw sama lu, Lu jangan gune Canon, lu gune canon kat tempat gua, lu mati.

Malek: Lu jangan banyak cakap sama gua laa, Kalau bukan kerana bapak lu, Lu takkan gune D3 yg lu pegang ni taw. kalau gua tak kasi bapak lu muka, dah lama Gua Edit lu punya gambar taw

Shark : Edit gua punya gambar aa?


P/S : Cerita yang sangat berat.


3 comments:

  1. mahu beli lens filter DSLR or barang-barang DSLR dari jepun dengan harga lagi murah dari malaysia?klik my name..thanks....

    ReplyDelete
  2. bole jadi penulis skrip la kucakkk...

    ReplyDelete

hipotesis