Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Friday, December 31, 2010

Kenapa ROCK best

lagu yang di mainkan pada hari ini pada aku hampir semua nonsense dan BS. dgn teknologi auto tune dan ape sumenye, hasilnye begitu mendukacitakan.
dulu lagu lagu, jarang benor ada vid clip.... sekarang neh, lagi mcm sampah pun dorang ada vid clipnye hehehe. walau ape pun aku tetap menggemari rock. sebab muzik dorang sangat evergreen.

kat sini aku letak link2 video lagu kegemaran aku.


dan ini







gegear gunung gemura

ini dua dua dari band wings. ini antara lagu wings yang paling dahsyat best, tapi jarang-jarang gile di mainkan radio.
banyak lagi band band padu kat luar sana yang sangat dahsyat.
sokonglah industri muzik tempatan.


P/S: aku sampai hari ni tak reti reti nak main gitar mcm dorang nehh hehehehe


No comments:

Post a Comment

hipotesis