Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Friday, December 24, 2010

satu petang di tepi highway....

semenjak dua menjak neh, aku telah kehilangan passion untuk mengambil gambar, mungkin kerana kesibukan melanda diri. keadaan diri tidak terurus dan mcm mcm lagi la, tapi walupunbagaimana bila dah pegang kamera, tetap ada benda yang nak di shoot, cume tak excited, tambah2 musim2 buloan disember neh, hujan, cahaya tak berapa nak ok.

aku lepak minum dengan bro hamdi (ebin @ http://salamhamdistudio.blogspot.com), die nak amek gambar fast movement, so aku tak de la cadang gi mana mana, tgk dari tadi beliau amek gambar kereta lalu tepi jalan, kite pakat gi highway la, kompem bersepah kereta kat sana kan, so kami berduapun pergi ke rnr Hulu bernam. ikut jalan belakang.

kalau Geng fotografi daerah batang padang taw neh, mesti dorang marah coz tak ajak, mintak maaf la abg2 semua, tak di rancang pun tibe tibe ada kat highway dgn kamera. ada dalam 15 gambar aku snap, banyak gak yg tak jadi, lebih mengecewakan, setting cam aku ialah jpeg, aduhh.. ni mesti kerja adik aku neh.... del semua gambar yg ada....

akhirnya aku end-up dgn dua je gambar yg ok la, takde kena mengenapun dgn gambar laju.... hehehhe
ok la kan, kan kawan2 kan kan.

here are the photo :



Tajuk : rumput
d3000
f/4
1/13 sec.
ISO 400
FOCAL LENGTH 55MM
NO FLASH









Tajuk : merenung jauh (model bro hamdi@ebin)
d3000
f/4
1/13 sec.
ISO 400
FOCAL LENGTH 55MM
NO FLASH






P/S : kepada GFBP. lepas neh kite kuar sesama ye











No comments:

Post a Comment

hipotesis