Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Friday, December 24, 2010

Celebration

secara terus terang, aku tidak pernah menyambut hari jadi sepanjang aku hidup neh, tapi untuk hari jadi aku yg ke 23 neh, akhirnye aku terperangkap juga, setelah sekian lama terlepas dari cengkaman syaitan2 durjana, akhirnya aku rebah ketika diperdayakan mereka untuk belajar mengambil gambar di waktu malam.

dalam hati terasa terharu pun ada kerana hari jadi di sambut buat kali pertama, tetapi perasaan tu lebih kepada sayu dan sedih apabile di perlakukan seperti seekor lembu yang hendak di korbankan.

mulut di tampal dengan seletep, tangan  dan kaki di ikat dengan CABLE-TIE!!!!!! (bahasa kami cabletite). lantas di salatep tangan dan kaki juga, lalu di sapunye tepung di atas badan ku, setelah diri ku lemah tak bermaya dek di cekik dan di himpap makhluk2 yang tidak berhati perut ini, aku menyerah, menyerah seperti nyawa di hujung tanduk.

tapi kata orang dulu, ada ubi ada batas, ada hari boleh balas, tak sampai berhari hari pun, time tu jugak kepala anasir yang paling jahat, perancang yang paling utama, dielah yang menepung telur kami sepanjang tahun ini, akhirnya die kena juga balasan. ironinye dengan rankin paling bongsu antara kami, die memang paling nakal. lopeh ni tobat la angkat sumpah matang tak mau main tepung telur lagi dah..... grrrrr


ini ialah penjahat!!!!!!!!!











p/s : yang baju kuning tuu, jangan ingat anda selamat!!!, aa tunggulaa hahahahahahahahha


No comments:

Post a Comment

hipotesis