Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Friday, January 07, 2011

Beastrovers + Shark Rovers + Oscar rovers + Baginda Rovers 1st kem

 Setelah aku godek godek, archive gambar gambar, aku terjumpa satu album neh, tersenyum keseorangan aku ketika ini, ini merupakan kem joint venture aku dgn kelana kelana yang hebat. gabungan 2 kelana daerah dan 2 KLKM menjadikan kem ini sangat menarik dan penuh dgn kenangan manis dan masam. kena pulak kawasan kem yang sangat sejuk, hampir-hampir nak sampai puncak freaser hill.28-30 disember 2007 merupakan tarikh di mana kenangan dan tawa yang tidak boleh aku lupa.

masa kem ni jugak, kite orang buat jambatan merentasi sungai, memang terbaik la jambatan neh, boleh naik dekat 10 orang dalam satu masa. siapa berani buat lagi baik dari neh, sila la

aku ingat lagi abg belon buat tarian CIku ciku ciku cikuci lengaleng, put taput, kecepik kecepak kecepuk, lengaleng, put taput.... aku rasa aku hampir mati ketawa dgn aksi neh, pada malam tu juga, antara unggun api paling besar yg pernah aku buat. tatkala hujan gerimis melanda, malam pengakap tetap menjadi. best dowww...
aku suka kem yang mcm ni, di mana semua orang taw buat bahagian masing2....

cakap banyak tak gune, ni gambar2 die...

di manakah mereka semua ni sekarang








ejai, jeli, pian, ayie

ye, yg botak tengah pacak tiang tu ialah ikan, 





aku ingat lagi dua orang yg ketwa neh, kun kun and ana









otai kelana laut dari manjung, WAN manjung!!!


pak wan, pengerusi KLKM UPSI 2007

p/s : lagi gambar leh tgk kat sini Beastrovers site

No comments:

Post a Comment

hipotesis