Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Wednesday, January 26, 2011

kucaksmmx wedding collection.

hi, ni saje nak show off wedding collection sepanjang 2010 . gambar2 neh ada yg aku dah retouch dan ada yang tidak. kalau retouch pun, aku akan cube sedaya upaya upkan seri kecantikan dan kehenseman pengantin... bhahaha ok ok, kebanyakan daripada gambar-gambar ni datang dari kamera aku sendiri (nampak sangat suke gune kamera orang lain) dan ternyata memang aku yg snap. aku rasa dapat merasakan kebahagiaan yang terpancar ada wajah setiap pasangan ini. kebahagiaan mereka seharusnya berkekalan sehingga anak cucu hendaknya.

jadi tgk2 la....

Chean dan Mila

errr lupe

mien dan esan

suami (lupe) dan syamila

suami dan sarah

adik ecah nye wedding

yg neh bukan wedding, yg neh engagement



No comments:

Post a Comment

hipotesis