Krew krew se Google

Pilih Entry anda

sekarang ada berapa orang sedang on9?

Anda tetamu ke

Thursday, January 06, 2011

Pertama Kali berkhemah bersama KLKM PSAS (sejarah neh)

tercatit di dalam diari aku, perkhemahan pertama KLKM PSAS, dgn aku (beastrovers) setelah di tubuhkan oleh encik norelfian pada 15-17 jun 2007 bertempat di kem Muara Tesong, Sungkai. ketika ini klkm psas baru sahaja di tubuhkan oleh encik norelfian, pengerusi pertama klkm psas. terus menjadi sejarah apabila krew KLKM PSAS di virgilkan bersama krew Kelana B manjung (baginda rovers) yang juga baru di tubuhkan (ketika itu Baloo rovers). Selaku esekutif krew di dalam krew kelana B batang padang, Pian mengajak krew krew beastrovers untuk membantu KLKM PSAS dalam memantapkan penubuhan mereka, sekaligus menjadi projek tahunan Beastrovers.

Hubungan antara Beastrovers dan KLKM PSAS lebih erat apabila Pesuruhjaya KLKM PSAS sendiri merupakan Rakan kepada Pesuruhjaya Pengakap Daerah Batang Padang.

aku sendiri seronok bersama klkm psas kerana mereka mempunyai semangat kejituan yang tinggi. aku juga berasa amat kagum kerana klkm psas ini bermula dengan hanya 8 orang, dan berkembang menjadi antara KLKM yang paling aktif di Malaysia.

ini merupakan foto kem pertama KLKM PSAS bersama aku,

jejaka klkm psas

siapa sangka beliau sekarang merupakan Pen. pesuruhjaya Kelana


encik ayap yg sangat hebat

sapa neh???

aku taw, ayie kurus masa neh

cik onik dan???

gajet pertama KLKM PSAS

barisan KREW baginda rovers!!!!

pian dan ayap
(uniform pian tak betul masa neh, kerana tiada update. note, ini tahun 2007)

P/S : Yepi yay yay yepi yay pi yay yay yay
saya pilih pengakap saja
siang jadi kenangan
malam jadi impian
cinta ku semakin mendalam



4 comments:

  1. hahahha betul2.
    terkejut gila aku tgk gambr ayie tadi.masa nieh ayie mmg kurus...sekarang.......
    ayie semakin maju bersama perutnya =p

    ReplyDelete

hipotesis